Powered by Smartsupp

Regulamin aukcji GdZ

Regulamin aukcji GdZ

Realizowanej w ramach imprezy charytatywnej Fundacji Centaurus – Międzynarodowej Organizacji na rzecz Zwierząt i Ekologii z siedzibą we Wrocławiu w dniach 12-14 września 2025 roku pn. Gramy dla Zwierząt. Zastrzeżenie prawne: przystąpienie do Aukcji jest jednoznaczne z akceptacją bez zastrzeżeń treści niniejszego dokumentu.

§1 POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Organizatorem aukcji charytatywnej jest:
  • Fundacja Centaurus – Międzynarodowa Organizacja na rzecz Zwierząt i Ekologii z siedzibą we Wrocławiu, ul. Wałbrzyska nr 6-8, 52-314 Wrocław, wpisana do rejestru stowarzyszeń, innych organizacji społecznych i zawodowych, fundacji oraz samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej prowadzonego w Krajowym Rejestrze Sądowym przez Sąd Rejonowy we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000257551, Regon 020319750, NIP 8982093147;
  • Fundacja Klub Centaurus z siedzibą we Wrocławiu, ul. Wałbrzyska nr 6-8, 52-314 Wrocław, wpisana do rejestru stowarzyszeń, innych organizacji społecznych i zawodowych, fundacji oraz samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej prowadzonego w Krajowym Rejestrze Sądowym przez Sąd Rejonowy we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000278299, REGON: 140974200, NIP: 8943068607,

zwani dalej „Organizatorem”

  1. Przedmiotem aukcji są rzeczy przeznaczone na licytację przez ich autorów i właścicieli.
  2. Całkowity dochód uzyskany z aukcji zostanie przeznaczony na ratowanie i utrzymanie zwierząt.

§2 WARUNKI UCZESTNICTWA

  1. Uczestnikami aukcji mogą być osoby fizyczne, które ukończyły 18 lat i posiadają pełną zdolność do czynności prawnych, osoby prawne oraz jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej, ale mogące we własnym imieniu nabywać prawa i zaciągać zobowiązania.
  2. Aukcja ma charakter otwarty – podawane ceny są informacjami jawnymi, dostępnymi przez cały czas trwania licytacji dla każdego uczestnika. Licytacja odbywa się ustnie.
  3. Niedopuszczalne są działania mogące utrudniać, destabilizować i uniemożliwiać przeprowadzenie niniejszej aukcji. W przypadku stwierdzenia takich działań przez prowadzącego aukcję, prowadzący ma prawo wyeliminować uczestnika z dalszej licytacji.

 

§3 PRZEBIEG AUKCJI

  1. Aukcja odbędzie się w dniach 12-14 września 2025 r. podczas imprezy charytatywnej Gramy dla Zwierząt.
  2. Prowadzący licytację otwiera licytację poprzez zaproponowanie ceny wywoławczej.
  3. Każdy Uczestnik może wylicytować więcej niż jedną rzecz.
  4. Kwoty licytacji/przebicia powinny być podane w formie pełnych polskich złotych.
  5. Uczestnicy zgłaszają swoje oferty cenowe przebicia poprzez podanie ustnej informacji o proponowanej kwocie.
  6. Cena przebicia oferowana przez Uczestników jest jawna dla innych Uczestników aukcji.
  7. Pierwsza i każda następna oferta cenowa zgłoszona przez Uczestnika aukcji jest prawnie wiążąca i nie może być przez niego wycofana.
  8. Oferta złożona w toku aukcji przestaje wiązać, gdy inny Uczestnik aukcji złoży ofertę korzystniejszą.
  9. Licytację wygrywa Uczestnik, który do momentu zakończenia licytacji złożył najwyższą ofertę („Zwycięzca”).
  10. Zwycięzca niezwłocznie po zakończeniu licytacji przekaże Organizatorowi następujące dane niezbędne do wydania Przedmiotu:
    1. Imię i nazwisko/ nazwę firmy,
    2. Informację o preferowanym sposobie płatności wylicytowanego Przedmiotu,
    3. W przypadku sposobu, o którym mowa w §3 ust. 19 lit b. Regulaminu – adres korespondencyjny na terenie Polski,
    4. Adres e-mail i numer telefonu.
    5. W interesie Uczestnika jest dopilnowanie, aby oferty przez niego składane nie były składane lekkomyślnie, omyłkowo lub też bez zapoznania się i rozumienia konsekwencji złożenia oferty zgodnie z niniejszym regulaminem i przepisami polskiego prawa.
    6. Uczestnik jest odpowiedzialny za składane przez siebie oferty cenowe.
    7. Koszty przesyłki pokrywa Organizator.
    8. Organizator aukcji może anulować ofertę złożoną przez Uczestnika tylko z następujących powodów:
  11. na wniosek Uczestnika, który złożył ofertę,
  12. brak kontaktu z Uczestnikiem, na przykład z powodu podania fałszywych danych,
  13. utraty wiarygodności przez Uczestnika aukcji.
  14. Zwycięzca aukcji zobowiązany jest do wpłaty zadeklarowanej kwoty w nieprzekraczającym terminie do dnia 16 września 2025 r.
  15. Za moment dokonania płatności uznaje się dzień uznania rachunku bankowego Organizatora.
  16. Wpłaty należy dokonać na rachunek bankowy Fundacji Fundusz Fundacji Centaurus w walucie PLN na rachunek o numerze: 75 1020 5242 0000 2602 0500 5766
  17. Wydanie przedmiotu licytacji Zwycięzcy Aukcji nastąpi bezpośrednio po wpłaceniu kwoty licytacji lub za okazaniem dowodu wpłaty.
  18. Wydanie wylicytowanego Przedmiotu, może być dokonane w następujący sposób (zgodnie z wyborem Zwycięzcy):
    1. Zwycięzca odbiera wylicytowany Przedmiot po zakończeniu Aukcji podczas koncertu charytatywnego, po złożeniu Oświadczenia Zwycięzcy Aukcji będącego Załącznikiem nr 2 do Regulaminu;
    2. Organizator przesyła wylicytowany Przedmiot przesyłką kurierską na adres wskazany przez Zwycięzcę w Oświadczeniu.

§4 REKLAMACJE

  1. Ewentualne reklamacje dotyczące przebiegu lub przeprowadzenia Aukcji lub odebranego Przedmiotu Uczestnik ma prawo zgłaszać w terminie 30 dni od dnia zakończenia Aukcji przesyłając zgłoszenie w formie elektronicznej na adres e-mail Organizatora: kontakt@centaurus.org.pl w temacie wpisując „Licytacja-reklamacja”.
  2. Reklamacje zgłoszone po upływie terminu wskazanego w ust. 1 powyżej nie będą rozpatrywane.
  3. Reklamacje powinny zawierać dane pozwalające na identyfikację i kontakt z osobą składającą reklamację, opis zdarzenia stanowiącego podstawę reklamacji oraz żądanie wraz z uzasadnieniem.
  4. Reklamacje będą rozpatrywane przez Organizatora w terminie 30 dni od daty wpłynięcia reklamacji. Odpowiedź zostanie udzielona w takiej samej formie w jakiej została zgłoszona reklamacja.

§5 DANE OSOBOWE

  1. Informację o zasadach przetwarzania danych osobowych zawiera Załącznik nr 3 do Regulaminu. Zmiana Załącznika nie stanowi zmiany Regulaminu i może być dokonana przez Organizatora w każdym czasie.
  2. W przypadku, gdy dane osobowe zbierane przez Organizatora przekazywane są przez osobę trzecią, osoba ta zobowiązana jest do przekazania informacji o zasadach przetwarzania danych osobowych osobie, której dane przekazuje Organizatorowi.

§6 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Przystąpienie do Aukcji jest równoznaczne z akceptacją postanowień niniejszego Regulaminu oraz wyrażaniem zgody na przetwarzanie danych osobowych, w zakresie niezbędnym do prawidłowej realizacji wszelkich czynności związanych z licytacją i jej zakończeniem.
  2. Niniejszy Regulamin dostępny jest w siedzibie Organizatora oraz na stronie internetowej https://www.gramydlazwierzat.pl/
  3. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu, a także zawieszenia organizacji Aukcji z przyczyn technicznych.
  4. W kwestiach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w tym Kodeksu cywilnego.
 

 

Załącznik nr 2 do Regulaminu

 

Oświadczenie Zwycięzcy Aukcji

Aukcja charytatywna 12-14 września 2025 r.

Przedmiot wylicytowany ……………………………………………………………………..

Nabywca (imię i nazwisko/nazwa firmy + NIP)

…………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………
Adres
………………………………………………………………………………………………….
…………………………………………………………………………………………………

Adres mailowy/telefon ………………………………………………………………………………………….

 

Uwagi:
…………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………

Ja niżej podpisany/a potwierdzam odbiór przedmiotu Aukcji i zobowiązuję się do wpłaty
należności za wylicytowany przedmiot Aukcji do dnia 16 września 2025 r. na rachunek bankowy Klub Fundacji Centaurus  o numerze 75 1020 5242 0000 2602 0500 5766 .

 

Wyrażam również zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z treścią
regulaminu Aukcji.

 

…………………………………………………………………………………………………

Dokument sporządzono w dwóch egzemplarzach, po jednym dla Zwycięzcy Aukcji i dla
Organizatora Aukcji.

 

 

….…………………                                                                           ………………………

 

 

 

 

Załącznik nr 3 do Regulaminu

 

Na podstawie art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informuję, iż:

  • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Fundacja Centaurus z siedzibą we Wrocławiu, ul. Wałbrzyska nr 6-8, 52-315Wrocław, wpisana do rejestru stowarzyszeń, innych organizacji społecznych i zawodowych, fundacji oraz samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej prowadzonego w Krajowym Rejestrze Sądowym przez Sąd Rejonowy we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000257551, Regon 020319750, NIP 8982093147,
  • kontakt z Inspektorem Ochrony Danych – kancelaria@u-ska.pl
  • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji umowy – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO,
  • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa,
  • Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres 6 lat / lub w oparciu o uzasadniony interes realizowany przez administratora,
  • posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
  • ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
  • podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych może skutkować odmową zawarcia lub zrealizowania umowy.

 

Newsletter

Bądź na bieżąco z informacjami o GdZ 2025!
Zapisz się do naszego newslettera i otrzymuj powiadomienia o wydarzeniach organizowanych niedaleko Ciebie.